paidodontiatrikh

οι γιατροί μας

Πως θα είναι;

Πως θα είναι;

 

  1. Προετοιμασία για την επισκεψη.

Οι γονεις πρίν την πρωτη επίσκεψη στον παιδοδοντιατρο δεν πρέπει να προιδεάσουν το παιδί για το τι πρόκειται να συμβεί στην πρωτη του επίσκεψη στην κλινική μας. Καλό θα ήταν να μην αναφερθούν σε θέματα που αφορούν τον φόβο, την «ένεση» ή τον τροχό διότι το παιδι θα μεταφράσει τα λεγόμενα των γονιών του αντίθετα, πιστευοντας πως τελικά θα πονέσει. Ετσι σχηματίζεται αυτόματα από το παιδί αρνητική άποψη για την πρωτη του επίσκεψη στον παιδοδοντίατρο.

  1. Χαλάρωση στην παιδική χαρα.

Η κλινική  μας παρέχει την δυνατότητα στο παιδί να παίξει κ να χαλαρώσει στον ειδικά διαμορφωμενο μας χώρο. Το παιδί μπορει να παίξει με παιχνίδια, να κάνει τσουλήθρα ή ακόμα να διαβάσει κάποιο παραμύθι από την βιβλιοθήκη μας. Ετσι αποβάλλει το άγχος το οποίο μπορεί να έχει κ νιώθει το χώρο οικείο, έναν χώρο στον οποίο έχει έρθει για να περάσει ευχάριστα την πρωτη εμπειρία με τον οδοντίατρο.

       2. Υποδοχή του παιδιού - γνωρίμια με το γιατρό.

Η υποδοχή του παιδιού στο χώρο της κλινικής γίνεται από το προσωπικό και τον γιατρό. Ερχόμαστε σε επαφή με το παιδί χαμηλώνοντας κ ερχομαστε στο ύψος του ώστε να έχει άμεση οπτική επαφή με το γιατρό και το προσωπικό. Έτσι απομυθοποιεί τον όποιο φόβο της λευκής ποδίας και κατανοεί πως βρίσκεται σε έναν καινουργιο χώρο που ειναι «στα μέτρα του». Επίσης το προσωπικό με διάφορες ερωτήσεις γνωρίζει το παιδί κ το κάνει να νιώσει όμορφα.

       3. Είσοδος στο χωρο εξέτασης.

Η είσοδος στο χώρο της εξέτασης γίνεται από το προσωπικό. Η οδοντιατρική καρέκλα παρουσιάζεται σαν παιχνίδι του λουνα πάρκ, του δίνονται πολύχρωμα γυαλία ηλίου για την προστασία των ματιών και η βόλτα ξεκινά. Στο χώρο της εξέτασης μπορούν να παραμείνουν και οι γονείς καθώς το παιδί νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια κ έτσι διευκολύνεται η εξέταση.

       4. Εναρξη εργασιων

Στην κλινική μας χρησιμοποιούμε την τεχνική ΠΕΣ-ΔΕΙΞΕ-ΚΑΝΕ και φέρνουμε το παιδί σε άμεση επαφή με το στόμα του χρησιμοποιώντας έναν καθέφτη που το παιδί κρατά σε όλη τη διάρκεια της αρχικής εξέτασης και της θεραπείας. Με τον τρόπο αυτό το παιδί επιτυγχάνεται ο αποπροσανατολισμός του παιδιού αλλά και η δημιουργεία ενδιαφέροντος για το τί συμβαίνει εκείνη τη στιγμή αλλα και για το τι πρόκεται να ακολουθήσει.

Οι εργασίες ξεκινούν με τις πιο απλές όπως ειναι ο καθαρισμός των δοντιών με το ελαστικό βουρτσάκι. Πρωτα γίνεται επίδειξη των εργαλείων του γιατρού στο παιδί όπως το καθρεφτάκι, το μετρητη των δοντιών αλλα και την αναρρόφηση, την υδροσύριγγα που παρουσιάζονται με οικεία για το παιδί ονόματα όπως καλαμάκι και σκούπα.

       5. Ολοκλήρωση της επίσκεψης.

Το παιδί σηκώνεται απο την οδοντιατρική καρέκλα με ένα αίσθημα ανακούφισης αλλα και ευχαρίστησης για την όμορφη διαδικασία στην οποία ποιο πριν φοβόταν. Νιώθει περήφανο για τον εαυτό του που κατάφερε να ξεπεράσει τους φόβους και ανταμείβεται με ένα μικρό δωράκι από τον γιατρό.

Αποχωρεί με την υπόσχεση πως από εδω και πέρα θα φροντίζει τα δοντάκια του καλύτερα και πως την επόμενη φορά θα επιστρέψει με το «όπλο» του, δηλαδή την οδοντόβουρτσα του, και ίσως μια δικιά του ζωγραφιά που θα στολίσει την κλινική μας